flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення результатів опитування громадян щодо діяльності Машівського районного суду Полтавської області

20 серпня 2012, 08:50

 

 

УЗАГАЛЬНЕННЯ

РЕЗУЛЬТАТІВ ОПИТУВАННЯ ГРОМАДЯН  ЩОДО ДІЯЛЬНОСТІ  МАШІВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

            На    виконання  рішення  Ради  суддів України від 09 липня 2012 року № 34  в Машівському районному суді Полтавської області  15 серпня 2012 року проведено  опитування громадян-відвідувачів суду, яким пропонувалося  відповісти на запитання анкети, що стосувалися діяльності Машівського районного суду Полтавської області.

         Проведенню анкетування передувало проведення ряду  організаційних заходів :

-         наказом керівника апарату суду від 27.07.2012 року № 44.1-05 призначено заступника керівника апарату суду  Дузенко С.А. відповідальною за проведення анкетування ;

-         інформація про проведення вищевказаного заходу розміщалася на  дошці оголошень суду та веб-порталі  «Судова влада України».

        Практична користь такого заходу полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та тих питань, які потребують вирішення.

          За результатами опитування, в якому взяли участь 23 респонденти, встановлено наступне :

На запитання: «Зручність умов перебування в суді (достатність та зручність умов для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання ; чистота та прибраність приміщень  суду ;  можливість користуватися туалетами тощо» респонденти відповіли  :

         «задовільно» - 3;

         «добре» - 12;

         «відмінно» - 8.    

На оцінку якості роботи судової установи впливає і такий важливий чинник, як наявність інформації про організацію роботи та структуру суду, списки справ призначених до розгляду розгляду , вимоги щодо наявності зразків процесуальних документів, інформації  щодо порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів тощо. Особливо це важливо для осіб, які не мають юридичної освіти та досвіду участі в судовому процесі. Ця інформація  розміщується на стендах в приміщенні суду та веб-порталі «Судова влада України».

         Тому відповіді на запитання : «Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду » були очікуваними і показали, що 1 респондент вважає роботу суду в цьому напрямку задовільною, 12-доброю,10- відмінною.

         На запитання : «Ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ, вчасність з урахуванням поштового перебігу, надіслання повідомлень судом про розгляд справ ; обгрунтованість перенесень судових засідань ; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо » більше половини опитаних , а саме 15 осіб відповіли  «добре», 7- «відмінно», 1- «задовільно».

         На запитання : «Чи можете Ви сказати, що судді ставляться до відвідувачів (сторін по справі коректно  та ввічливо» респонденти відповіли:

         «скоріше так» -2 ;

«так » - 20;

«важко сказати » -1.

Сприйняття роботи працівників апарату суду є суттєвим чинником формування загальної оцінки якості його роботи. Відповіді на  запитання «Чи можете Ви сказати, що працівники апарату суду ставляться до відвідувачів суду коректно та ввічливо »  є наступними :

«скоріше так» - 3;

«так» - 20,

        Отже, респонденти вважають, що працівники Машівського районного  суду  Полтавської  області виконують свої посадові обов’язки належним чином.

        На  поставлене запитання  «Чи можете Ви сказати, що суд при розгляді Вашої справи був незалежним та неупередженим та був забезпечений справедливий судовий розгляд »  2 респонденти відповіли - «скоріше так», 21- «так», 1 – «важко сказати».

          Результати проведеного опитування свідчать про високу оцінку респондентами організації роботи Машівського районного суду Полтавської області.

Незадоволених роботою суду респондентів не виявлено.

 

      Такому досягненню передувала щоденна робота з підвищення культури обслуговування громадян – відвідувачів суду.

        Впродовж тривалого часу організація роботи  суду спрямовувалась на те, щоб кожний відвідувач суду, незалежно від того, в якій якості він звернувся до суду, отримав би лише приємний досвід від спілкування з працівниками суду.

       Встановлення зручного для відвідувачів режиму роботи канцелярії, забезпечення наявності та доступності інформаційних матеріалів із самих різноманітних питань, які можуть бути цікавими і корисними для відвідувачів (як у приміщенні суду, так і  на сайті суду),  підтримання серед працівників суду  ввічливого та привітного спілкування з  відвідувачами, а також щирого бажання допомогти кожному, хто звертається з тих чи інших питань в межах компетенції суду – всі ці кроки впроваджувалися в Машівському районному  суді з метою створення суду, орієнтованого на належне надання високоякісних послуг відвідувачам.

     Аналізуючи результати опитування з усіх питань в комплексі, можна дійти висновку, що час очікування відвідувачами (представниками учасників судового процесу) дій з боку працівників суду зведено до мінімуму. Вони не втрачають почуття власної гідності і задоволені якістю обслуговування.

              Надана респондентами висока оцінка роботі працівників  апарату суду  свідчить, що  належним чином підібрані спеціалісти, рівень підготовки яких сприяє якісному виконанню їхніх обов’язків.

    Підсумовуючи викладене, залишається констатувати, що організація роботи у Машівському районному суді  Полтавської  області здійснюється на належному  рівні.