flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення результатів опитування відвідувачів суду

29 листопада 2016, 15:38

Узагальнення результатів опитування відвідувачів суду в період з 17 жовтня по 08 листопада 2016 року  щодо якості функціонування суду 

Відповідно до Закону України  «Про судоустрій і статус суддів», на виконання рішень Ради суддів України від 02.04.2015 року № 28, від 12.05.2016 року №35, наказу голови суду з метою визначення рівня задоволеності роботою Машівського районного суду Полтавської області було проведено опитування учасників судового розгляду в рамках реалізації Системи оцінювання роботи суду за окремим модулем «Задоволеність роботою суду учасниками проваджень».

Опитування громадян, проводилося з метою вивчення думки щодо організації роботи суду. Оцінювання було проведено методом анкетування, громадяни відвідувачі суду, які бажали прийняти участь в опитуванні, мали можливість отримати бланк анкети та анонімно дати відповіді на поставленні питання.

Запитання були розподілені за блоками.

 Блок 1. Загальні характеристики респондента: вік, стать, вид судового процесу, тощо.

 В опитуванні взяли участь 24 відвідувача суду, з них 12 чоловіків та 12 жінок, віком від 18 до 25 років – 3 особи, від 26 до 39 – 13 осіб, від 40 до 50 років -  7 осіб, 60 і старші – 1 особа.

На запитання в якому з видів судового процесу Ви берете участь респонденти зазначили: у цивільному процесі - 18 осіб, що становить 75%, у кримінальному – 5 осіб, що становить 20,8%, у адміністративному – 1 особа, що становить 4%.

Якість роботи суду відвідувачі оцінили так: відмінно – 20 осіб, що становить 83%, добре – 3 особи, що становить 12,5%, незадовільно - 1 особа, що становить 4%.

 Блок 2. Оцінювання за вимірами якості.

 Основна частина опитувальника містила запитання, що згруповані за вимірами якості: умови перебування в суді, повнота доступність інформації, своєчасність судового розгляду, якість роботи працівників апарату суду.

На запитання чи легко Вам було знайти будівлю суду респонденти відповіли: цілком так – 21 особа, що становить 87,5%, швидше ні – 1 особа, що становить 4%, цілком ні – 1 особа, що становить 1%.

На запитання чи зручно Вам дістатися до будівлі суду громадським транспортом респонденти відповіли: цілком ні – 2 особи, що становить 8% більш менш – 2 особи, що становить 8%, швидше так – 2 особи, що становить 8 %, цілком так – 11 осіб, що становить 45,8%.

На запитання чи зручно паркувати автомобіль біля будівлі суду респонденти відповіли: цілком ні – 1 особа, що становить 4%, більш менш – 3 особи, що становить 12,5%, швидше так – 4 особи, що становить 16,6%, цілком так – 13 осіб, що становить 54%.

На запитання чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду респонденти відповіли: швидше ні – 5 осіб, що становить 20,8%, більш менш – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 6 осіб, що становить 25%, цілком так – 10 осіб що становить 41,6%.

На запитання якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію респонденти відповіли: цілком ні – 2 особи, що становить 8%, швидше ні – 1 особа, що становить 4%, більш менш – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 3 особи, що становить 12,5%, цілком так – 10 осіб, що становить 41,6%.

На запитання чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді респонденти відповіли: цілком ні – 5 осіб, що становить 20,8% більш менш – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 2 особи, що становить 8%, цілком так – 13 осіб, що становить 54%.

На запитання чи достатність зручних місць для очікування, оформлення документів підготовки до засідання респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, швидше ні – 1 особа, що становить 4%, більш менш – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 5 осіб, що становить 20,8%, цілком так – 13 осіб, що становить 54%.

На запитання чи вільний доступ до побутових приміщень  респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, швидше так – 5 осіб, що становить 20,8%, цілком так – 14 осіб, що становить 58,3% .

На запитання щодо повноти та ясності інформації щодо розташування інформаційних стендів респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, швидше так – 3 особи, що становить 12,5%, цілком так – 17 осіб, що становить 70,8 %.

На запитання чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів порушення строків респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, швидше так – 2 особи, що становить 8 %, цілком так – 16 осіб, що становить 66,6%.

На запитання чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, повагу, бажання допомогти респонденти відповіли: цілком ні – 3 особи, що становить 12,5%, швидше так – 3 особи, що становить 12,5%, цілком так – 17 осіб, що становить 70,8%.

На запитання чи однакове ставлення до всіх незалежно від соціального статусу респонденти відповіли: цілком ні – 3 особи, що становить 12,5%, швидше так – 3 особи, що становить 12,5%, цілком так 17 осіб, що становить 70,8%.

 На запитання щодо дотримання строків судового розгляду а саме чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, цілком так – 15 осіб, що становить 62,5%.

На запитання чи вчасно Ви отримали повістки та повідомлення про розгляд справи респонденти відповіли: цілком ні – 4 особи, що становить 16,6%, швидше ні – 1 особа, що становить 4 %, цілком так – 17 осіб, що становить 70,8%.

На запитання  сприйняття роботи судді неупередженість та незалежність респонденти відповіли: цілком ні – 5 осіб, що становить 20,8%, швидше ні – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 1 особа, що становить 4%, цілком так – 12 осіб, що становить 50%.

 На запитання щодо дотримання процедури розгляду респонденти відповіли: цілком ні – 3 особи, що становить 12,5%, більш менш – 1 особа, що становить 4%, швидше так – 1 особа, що становить 4%, цілком так – 14 осіб, що становить 58%.

На запитання чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі респонденти відповіли: так відповіли – 11 осіб, що становить 45,8%, ні – 2 осіб, що становить 8%.

Узагальнений аналіз показників проведеного анонімного опитування, зумовлює висновок, що учасники судових процесів, в своїй переважній більшості задоволені якістю роботи Машівського районного суду Полтавської області. З опрацьованих анкет можна зробити висновок, які саме проблемні питання потребують покращення в першу чергу та вирішення причин їх виникнення в роботі.

Отримана інформація використовуватиметься для розробки ефективних рекомендацій щодо поліпшення якості надання судових послуг з метою підвищення рівня громадської довіри до судів.

 


Керівник апарату

Машівського районного суду

Полтавської області                                                                                І.Ф. Жигилій