flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформація про стан виконання Машівським районним судом Полтавської області Закону України «Про звернення громадян» у I кварталі 2019 року

01 квітня 2019, 15:03

Діяльність Машівського районного суду Полтавської області по роботі зі зверненнями громадя ґрунтується на  дотриманні норм Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про інформацію», Закону України «Про доступ до публічної інформації», Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та інших нормативно-правових актів, які регулюють питання у сфері звернень.

Найважливішими завданнями суду по роботі зі зверненнями громадян  під час розгляду звернень та інформаційних запитів є конкретний розгляд питань, порушених заявниками, надання максимально можливого сприяння у їх вирішенні всебічного, своєчасного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне вирішення їх, захист законних прав та інтересів громадян та недопущення посягання на них.

Протягом 1 кварталу 2019 року до суду надійшло 2 звернення громадян , за  аналогічний період 2018 року -  1 звернення.

 

За видами:

   -  заяв (клопотань) – 2;

  -  скарг – 0;                  

-  пропозиція (зауваження) – 0.

Звернення надійшли :

       -  поштою – 1;

       -  на особистому прийомі – 0;

       -  через уповноважену особу або особисто – 0;

       -  через органи влади - 0;

       -  від інших органів, установ, організацій – 0;

       -  електронною поштою – 1.

За суб’єктом звернення:

-   індивідуальні – 2;

-   колективні – 0;

-   анонімне – 0.

За ознакою надходження:

-   первинні - 2;

-   повторні – 0;

-   дублетні – 0.

-   неодноразове – 0;

-   масове – 0.

За результатами розгляду :

-   підставні - 0;

-   безпідставні - 0;

-   дано роз’яснення – 2;

-   надіслано за належністю – 0;

-   не надано відповіді  (перебуває на розгляді) - 0.

 

У  зверненнях   громадян порушувалися  наступні питання :

 - проведення узагальнення судової практики та судової статистики щодо захисту прав споживачів на залізничному транспорті;

 -  вчинення працівниками поліції незаконних дій .

 За результатами розгляду звернень, заявникам були надані обгрунтовані   роз'яснення у строк визначений  Законом України  «Про звернення громадян».

Протягом звітного періоду скарг на роботу  керівництва суду та працівників  апарату суду не надходило.

 Залишків  не розглянутих  звернень  та скарг -  немає.