flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз проведеної роботи по зверненнях громадян до Машівського районного суду Полтавської області у I півріччі 2019 року

01 липня 2019, 10:12

На виконання  п.4  Плану роботи Машівського районного суду Полтавської області на 1 півріччя 2019 року, затвердженого наказом голови суду від 28.12.2018 року № 22.1-02  проведено    аналіз     роботи   по   зверненнях   громадян   протягом  I півріччя 2019 року.

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 393/96-ВР  Машівським районним судом Полтавської області здійснюються заходи, спрямовані на всебічний розгляд звернень громадян, оперативне вирішення порушених в них питань. Тримається на контролі та забезпечується можливість громадян одержати детальну інформацію щодо оформлення письмового звернення або відповідних роз’яснень з порушеного у зверненні питання.

З метою створення оптимальних умов для реалізації громадянами своїх законних прав та інтересів, прийом громадян у суді здійснюється згідно з законодавством України про звернення громадян у відповідності до Графіка особистого прийому громадян  керівництвом суду, який розміщений на офіційному веб-сайті суду.

Протягом першого півріччя 2019 року звернення та скарги громадян приймались  кожний перший та третій  понеділок місяця  на особистому прийомі  головою суду , а також щоденно керівником апарату суду, заступником керівника апарату суду та канцелярією суду.

Всі звернення  реєструвались у день їх надходження канцелярією суду у системі електронного документообігу, після чого передавались для подальшого обліку згідно з Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 р. № 348.

Усі звернення після їх реєстрації передавались на резолюцію голові суду, якою вони детально вивчалися  та вживалися необхідні заходи реагування, після чого  звернення громадян передавалися виконавцю для підготовки відповідей на них.

Протягом першого півріччя 2019 року до суду надійшло та було розглянуто 4 звернення, що складається з 3 заяв та 1 скарги. 

У зверненнях, що надійшли до суду порушувалися питання щодо пропозиції здійснення аналізу судової статистики та судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті; щодо вчинення працівниками Машівського ВП ГУНП в Полтавській області незаконних дій  щодо заявника ;  про видачу копії  судового рішення по справі ; про надання інформаці щодо функціонування підсиситеми «Електронний суд». 

За результатами розгляду громадянам надавалися обґрунтовані та вичерпні відповіді. На всі письмові звернення заявникам надсилалася письмова відповідь про наслідки розгляду звернення та прийняте рішення.

Після опрацювання кожного та надання відповіді звернення формується у справу та зберігається в номенклатурних справах відповідно до номенклатури суду.                                                                                                            

Так, облік особистого прийому громадян керівництвом суду ведеться в журналах особистого прийому громадян. Зокрема, згідно журналу прийому громадян головою суду   за   1 півріччя 2019 рік зареєстровано 11 звернень. Згідно журналу прийому громадян заступником керівника апарату суду  зареєстровано 7 звернень. Більшість питань, з якими громадяни звертались, на особистих прийомах до керівництва суду вирішувались одразу шляхом надання усних роз’яснень та не потребували письмових відповідей  або додаткового вивчення питання та його  контролю .

 Аналіз письмових звернень, які надійшли до Машівського районного суду Полтавської області за звітний період у порівнянні з відповідним періодом минулого року вказує, що кількість останніх збільшилась.

Так, протягом І півріччя 2018 року на розгляд суду надійшло 2 звернення , в той час як  протягом І півріччя 2019 року на розгляд суду  надійшло 4 звернення.

Основним завданням у роботі зі зверненнями громадян в суді є недопущення надання неоднозначних, неповних відповідей, відповідей з порушенням терміну розгляду, безпідставної передачі розгляду звернень іншим установам, формального розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

При розгляді звернень, які надходять до суду, особлива увага приділяється зверненням, які надійшли від ветеранів війни та праці, дітей війни, інвалідів, непрацездатних осіб, одиноких матерів, багатодітних сімей, оскільки дана категорія громадян,  потребує соціального захисту та підтримки.

            Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, реалізація законних прав та інтересів громадян постійно знаходиться під контролем голови суду та керівника апарату суду.        

            З метою покращення організації роботи суду та зменшення кількості надходження заяв та скарг  з  працівниками апарату суду  проводяться  навчання по вивченню чинного законодавства, обговорюються інші заходи, які потрібні для правильного та своєчасного розгляду звернень.

            На нарадах працівників апарату суду також обговорюються аналізи роботи зі зверненнями громадян,  питання щодо етики поведінки працівників суду, заходи, які створюють можливість запобігати виникненню ситуацій, що породжують негативні звернення чи скарги громадян. А наявність на офіційному веб-сайті суду повної та достовірної інформації про розгляд справ та порядок організації роботи суду забезпечує доступ громадян до публічної інформації та підвищує рівень правового інформування населення.

 

Заступник керівника апарату суду                                                                                     С.А. Дузенко